päivitetty 22.11.21

Joulu 2021 toimitukset

Tee tilaus viimeistään su 19.12. jotta se ehtii jouluksi perille. Huom! Haja-asutusalueiden toimitusajat saattavat poiketa edellä mainitusta.



Tältä sivulta löydät verkkokauppamme toimitusehdot sekä sivun lopusta linkit tietosuojaselosteisiin.

Verkkokauppa

Nudge (Yalo Oy y-tunnus 2229890-1 ) myy tuotteita täysi-ikäisille henkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Jos jotakin tilaamaasi tuotetta ei ole saatavilla, pidätämme oikeuden kaupan perumiseen. Huomioithan, että verkkokaupan ostoskori ei varaa tuotteita varastosta ennen kuin tilaus on maksettu.

HUOM!
Välttääksemme tuotteiden edestakaisia kuljetuksia ja niistä aiheutuvaa ympäristökuormaa sekä taloudellisia kustannuksia, toivomme että teet harkittuja ostoksia. Autamme ilolla oikean koon valitsemisessa. Suosittelemme vertaamaan meiltä saamiaisi vaatteiden mittoja jo sinulla olemassa olevaan vaatteeseen.

Toimitus

Toimitusaika

Tavallisesti tilauksen käsittely kestää 1–4 arkipäivää ja toimittaminen 2-4 päivää. Saat seurantanumerolla varustetun toimitusvahvistuksen, kun olemme käsitelleet tilauksesi. Tämän jälkeen lähetys siirtyy logistiikkakumppanillemme. Seurantanumeron avulla voit seurata toimituksen tilaa täältä (Posti). Poikkeustilanteissa, kuten kampanjat ja joulusesonki, käsittelyaika voi olla hieman pidempi.

Käsittelymaksu

Perimme tilauskohtaisen käsittelymaksun 2,5€ / tilaus. Maksu näkyy tilauksella eri toimitusvaihtojen Toimitus ja Toimitustapa -kohdissa. Postin Kotipaketin käsittelykulu on 9,30€.

Pakettitoimitukset

• Budbee-kotiinkuljetus klo 17-22

Budbee toimittaa tilauksesi kotiin arki-iltaisin klo 17-22 välisenä aikana.

Toimitustapa on saatavilla tietyillä postinumeroalueilla (Helsinki, Espoo, Vantaa, Kauniainen, Kerava, Järvenpää, Tuusula, Tampere, Ylöjärvi, Nokia, Pirkkala, Turku, Kaarina, Raisio, Lahti, Jyväskylä, Kuopio ja Oulu). Syötettyäsi postinumeron verkkokaupan kassalla Budbee näkyy vain niille alueille, joille Budbee-kotitoimitus onnistuu.

Kun pakettisi on lähetetty varastoltamme, saat tekstiviestillä linkin seurantaan, jonka kautta voit räätälöidä toimitustasi ja täyttää toimitukseen liittyviä lisätietoja (esim. ovikoodi, soita ovikelloa tai koputa oveen).

Voit seurata pakettisi kulkua reaaliajassa lähempänä toimitusajankohtaa. Saat muistutusviestin n. 7 minuuttia ennen toimituksen saapumista.

• Nouto Postin pakettiautomaatista

Paketti toimitetaan valitsemaasi Postin pakettiautomaattiin muutaman arkipäivän kuluessa.

Lähimmät pakettiautomaatit listataan kassalla ilmoittamasi toimitusosoitteen perusteella.

Saat seurantanumerolla varustetun toimitusvahvistuksen, kun olemme käsitelleet tilauksesi. Tämän jälkeen lähetys siirtyy Postille. Seurantanumeron avulla voit seurata toimituksen tilaa täältä (Posti).

Mikäli pakettiautomaatti on täynnä, lähetys toimitetaan lähimpään vapaaseen Postin noutopisteeseen.

Vastaanottaja saa saapumisilmoituksen ja lokerokoodin sekä tekstiviestitse että OmaPosti-sovellukseen.

Lähetys noudetaan automaatista syöttämällä koodi ilmoituksessa mainitun lokeron näppäimistöllä. Pakettia säilytetään automaatissa seitsemän (7) vuorokautta sen saapumisesta, minkä jälkeen se palautetaan lähettäjälle.

• Nouto Postista

Postin postipaketti toimitetaan valitsemaasi Postin noutopisteeseen muutaman arkipäivän kuluessa.

Lähimmät noutopisteet listataan kassalla ilmoittamasi toimitusosoitteen perusteella.

Saat seurantanumerolla varustetun toimitusvahvistuksen, kun olemme käsitelleet tilauksesi. Tämän jälkeen lähetys siirtyy Postille. Seurantanumeron avulla voit seurata toimituksen tilaa täältä (Posti).

Kun lähetys on noudettavissa, Posti lähettää vastaanottajalle saapumisilmoituksen. Paketin saa noutopisteestä esittämällä henkilöllisyystodistuksen sekä saapumisilmoituksen tai lähetystunnuksen.

Pakettia säilytetään noutopisteessä seitsemän (7) vuorokautta sen saapumisesta, minkä jälkeen se palautetaan lähettäjälle.

• Postin Kotipaketti 9,30€

Postin Kotipaketti toimitetaan kotiovellesi noin 1-3 arkipäivän kuluessa.

Saat seurantanumerolla varustetun toimitusvahvistuksen, kun olemme käsitelleet tilauksesi. Tämän jälkeen lähetys siirtyy Postille. Seurantanumeron avulla voit seurata toimituksen tilaa täältä (Posti).

Posti ottaa kahdesti yhteyttä tekstiviestitse, jotta lähetykselle voidaan sopia toimitusajankohta. Lähetykset toimitetaan arkipäivisin. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta, hänelle jätetään paperinen yhteydenottopyyntö. Jos vastaanottaja ei ole yhteydessä Postiin, lähetys palautetaan lähettäjälle 7 vuorokauden kuluttua. Suurimmissa kaupungeissa jakelu on mahdollinen klo 9-21 ja muilla alueilla klo 14 mennessä.

Pidätämme oikeuden lähettää tuotteet meille edullisimmalla toimitustavalla.

Nudge (/Yalo Oy) ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.

Maksaminen

Klarna Checkout

Verkkokaupassamme voit valita maksutavaksi laskun 30 päivän ilmaisella maksuajalla, luottokortin tai jonkin suomalaisista verkkopankeista. Maksun välittäjänä on Klarna Checkout, joka saattaa näkyä tiliotteellasi maksunsaajana.

Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia verkkokaupassamme. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Klarna lasku, Klarna tili, korttimaksut (Amex, Visa, Mastercard) tai verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, Aktia, S-pankki) – kaikki yhtä turvallisia!

Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta.

Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh. 09 425 997701 (ark. klo 8:00-18:00)

Tuotteiden palautus

Sinulla on oikeus peruuttaa etämyyntisopimus 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikuntoinen. Lappujen tulee olla paikoillaan ja kosmetiikka-tuotteiden sinettien ja pakettien tulee olla ehjät.

Peruuttamis- ja palauttamisoikeus ei koske sinetöidyssä paketissa toimitettuja hygieniatuotteita, kuten kosmetiikka, alusvaatteet, uima-asut, sukat, sukkahousut eikä lahjakortteja.

Peruuttamispäätöksestä tulee ilmoittaa sähköpostilla returns@nudge.fi.

Mikäli käyttöön otetun tavaran arvo on alentunut tai se on tullut käytön vuoksi myyntikelvottomaksi, vastaat tavaran arvon alentumisesta tai tuotteen koko arvosta.

Jos haluat vaihtaa tuotteen esimerkiksi toiseen kokoon, palauta vääränkokoinen tuote ja tee uusi tilauksen www.nudge.fi -verkkokaupassa. Käsittelemme palautuksen ja hyvitämme alkuperäisen tuotteen samalla maksutavalla jota käytit tilausta tehdessäsi tuotteen saavuttua takaisin meille.

Palautusmaksu

Veloitamme palautuksista käsittelymaksun 2,5€ / tilaus. Postin Kotipaketin kohdalla käsittelykulu on 9,30€. Palauttaessasi tuotteen tai kaikki tilauksella olevat tuotteet, saat rahasi tuotteiden osalta takaisin tilauskohtaista käsittelymaksua lukuun ottamatta. Käsittelymaksu on voimassa uusiin tilauksiin, jotka on tehty 22.11.21 tai sen jälkeen.

Suoritus palautetaan alkuperäiselle maksutavalle. Jos käytit maksamiseen lahjakorttia, palautamme arvon lahjakortille palautuksen käsittelyn yhteydessä.

Palautusohjeet

Tuotteet tulee palauttaa viimeistään 14 päivän kuluttua niiden vastaanottamisesta.

Täytä palautuslomake ja pakkaa tuotteet huolella alkuperäiseen tai vastaavaan pakkaukseen ja toimita lähetys joko Nudge-myymälään, Postin toimipisteeseen tai -automaattiin tai kirjelaatikkoon (max 3cm paksu).

Pyydä Postista kuitti palautuksesta ja säilytä sitä vähintään kolme kuukautta. Kuitti on tosite lähetyksen siirtymisestä Postin kuljetettavaksi.

Etukoodit ja niiden käyttäminen

Etukoodeja saatetaan jakaa markkinointikampanjoiden yhteydessä. Etukoodeja ei ole mahdollista ostaa. Etukoodit ovat voimassa vain ennalta määritetyn, rajoitetun ajan. Etukoodin voi käyttää ainoastaan kerran tilauksen tekemisen yhteydessä. Etukoodi on käytettävä sen voimassaoloaikana. Jotkin tuotemerkit saatetaan sulkea etukoodikampanjan ulkopuolelle. 

Etukoodeilla ei voi ostaa lahjakortteja. Huomaathan, että etukoodin käyttäminen saattaa edellyttää tilaukselta tiettyä vähimmäisarvoa. Etukoodia ei voi vaihtaa rahaksi, eikä etukoodin arvolle kerry korkoa. 

Etukoodin arvoa ei hyvitetä, vaikka osa tai kaikki tilatuista tuotteista palautettaisiin. Etukoodin voi lunastaa ainoastaan tilauksen tekemisen yhteydessä ennen tilauksen lähettämistä. 

Etukoodeja ei ole mahdollista käyttää tilauksen tekemisen jälkeen. Etukoodia ei voi siirtää toiselle henkilölle. 

Etukoodeja ei voi yhdistää, ellei toisin ole erikseen mainittu. Mikäli olet käyttänyt etukoodin tilauksesi yhteydessä ja peruutat tilauksesi tai palautat tuotteita niin, että tilauksen kokonaisarvo peruutuksen tai palautuksen jälkeen on käyttämäsi etukoodin arvoa vähäisempi, varaamme oikeuden periä pitämistäsi tuotteista niiden alkuperäisen hinnan.

Lahjakortit ja niiden käyttäminen

Mikäli lahjakortti ei kata tilattujen tuotteiden hintaa kokonaisuudessaan, on tilauksen ja lahjakortin arvon erotus mahdollista maksaa jollain hyväksymistämme maksutavoista.

Lahjakortin voi lunastaa ja sen arvon käyttää ainoastaan tilauksen tekemisen yhteydessä ennen tilauksen lähettämistä. Lahjakorttia ei voi vaihtaa rahaksi, eikä lahjakortin arvolle kerry korkoa. Voit lunastaa lahjakortteja ja käyttää niitä osoitteessa www.nudge.fi.

Riitojen ratkaisu

Tätä sopimusta koskevat erimielisyydet, joita ei voida neuvottelemalla sopia, ratkaistaan Helsingin käräjäoikeudessa Suomen lainsäädännön mukaan.

Henkilötiedot

Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tutustu tietosuojaselosteeseemme:



1. Nudgen asiakasrekisteri
2. Vierailija-asiakkaan tietosuojaseloste 
3. Uutiskirjeen tilaajan tietosuojaseloste