1. Mikäli vastaanottamassasi tuotteessa on virhe, ilmoita siitä meille hello@nudge.fi 
Liitä viestiin seuraavat tiedot:

  • yhteystiedot
  • tilausnumero
  • virheen kuvaus
  • liitä mukaan selkeät kuva(t) tuotteesta ja siinä olevasta virheestä.
  • valitse alla olevista vaihtoehdoista, miten haluat toimia (A, B, C) ja kerro se meille viestissäsi.

Huomioithan, että emme hyväksy reklamaatiota, jotka johtuvat tuotteen virheellisestä hoitamisesta, luonnollisesta kulumisesta tai ulkoisten tekijöiden aiheuttamasta vioista tuotteelle.

2. Valitse, miten haluat edetä:

A) Haluan pitää viallisen tuotteen

Lähetä meille selkeä kuva tuotteessa olevasta virheestä.

Lähetämme hyvityksen sähköpostiin lähetettävänä alennuskoodina, jonka voit käyttää seuraavan tilauksen yhteydessä tai myymälässämme. Koodi on voimassa 6kk.

B) Haluan saada hyvityksen rahana

Lähetä virheellinen tuote takaisin meille palautusohjeiden mukaisesti.

Teemme rahojen palautuksen tuotteen iän ja käytön huomioiden samalla maksutavalla, jota käytit tilausta tehdessäsi.

C) Haluan uuden tuotteen tilalle

Lähetä meille selkeä kuva tuotteessa olevasta virheestä.

Lähetä viallinen tuote takaisin meille palautusohjeiden mukaisesti. Jos sama tuote löytyy varastostamme lähetämme sen sinulle uudelleen. 

Jos tuote on loppunut varastostamme, teemme rahojen palautuksen tuotteen käytön ja iän huomioiden.