Verkkokaupan palautusohje
Voit palauttaa Nudge.fi -verkkokaupasta tilatut tuotteet 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.
Käsittelethän tuotteita hellävaraisesti. Palautettavan vaatteen tulee olla täysin puhdas, pesemätön ja käyttämätön. Tarkistathan, että tuotteessa ei ole lemmikin karvoja tai hiuksia. Hinta- ja riippulappujen tulee olla paikoillaan. Sinetöidyissä tuotteissa sinetin tulee olla ehjä. Jos sinetti on avattu, tuotetta ei voi palauttaa eikä maksua hyvitetä. Tarkistamme tuotteiden kunnon ennen maksun palautusta.
Tuotteen vaihtaminen
Tee uusi tilaus www.nudge.fi -verkkokaupassa. Näet saman tien haluamasi koon / tuotteen saatavuuden ja saat lähetyksen perille 2-7 päivässä. Käsittelemme palautuksen lähetyksen saavuttua takaisin meille ja hyvitämme tuotteen samalla maksutavalla jota käytit tilausta tehdessäsi. Perimme palautuksista 5,90€ käsittelykulun. Palauttaessasi tuotteen tai kaikki tilauksella olevat tuotteet, saat rahasi takaisin käsittelymaksua lukuun ottamatta. Myymälään palautetuista tuotteista emme peri käsittelykulua.
Palautuskulu
Veloitamme palautuksista käsittelymaksun 5,9€ / tilaus. Postin Kotipaketin kohdalla käsittelykulu on 9,30€. Palauttaessasi tuotteen tai kaikki tilauksella olevat tuotteet, saat rahasi tilauskohtaista palautuksen käsittelymaksua lukuun ottamatta.
Suoritus palautetaan alkuperäiselle maksutavalle. Jos käytit maksamiseen lahjakorttia, palautamme arvon lahjakortille palautuksen käsittelyn yhteydessä.
Maksun palautus
Asiakaspalautukset kulkevat tavallista postia hitaammin, joten lähetyksen saapuminen takaisin meille voi kestää useita päiviä. Käsittelemme palautukset 7 arkipäivän kuluessa niiden saapumisesta meille. Huomioithan, että maksun palautumisessa voi olla viiveitä pankkiliikenteestä johtuen.
Kun palautus on käsitelty, saat maksunvälittäjältä Klarnalta päivitetyn laskun tai sähköposti-ilmoituksen rahojen palautuksesta.
Pakkausohje
Pakkaa tuotteet huolellisesti. Voit käyttää samaa pakkausta, jossa vastaanotit tilauksesi. Sulje pussi tarralla ja teipillä.
Liitä pakettiin mukaan tilauksen mukana saamasi palautuslomake tai kirjaa tiedot erilliselle paperille.
Palautuksen käsittelyyn tarvitsemme seuraavat tiedot:
- tilausnumero
- tilaajan nimi
- tiedot tuotteista, jotka olet palauttamassa (tuotenimi/nro, koko)
- palautuksen syyn kertominen auttaa meitä kehittämään verkkokaupan tuotekuvauksia ja kehittämään tuotevalikoimaa ja palvelua
Palautustavat
1. Palautus Nudgen myymälään
Olemme avoinna ma-pe 11-19 ja la 11-18.
Osoite: Yrjönkatu 30,
00100 Helsinki (kts. sijainti kartalla).
Puh. 045 2300 525
2. Palautus Postin kautta
Käytä lähetyksen mukana tullutta palautusosoitekorttia
Liimaa palautusosoitekortti paketin päälle ja jätä paketti mihin tahansa Postin palvelupisteeseen tai pakettiautomaattiin paketit ja palautukset -luukuun. Muista laittaa mukaan tilauksen tiedot (tilausnumero, tilaajan nimi ja lista tuotteista).
Käytä Postin Helposti-koodia
Luo paketille Helposti-koodi ja vie lähetys pakattuna mihin tahansa Postin automaattiin tai toimipisteesen. Muista laittaa mukaan tilauksen tiedot (tilausnumero, tilaajan nimi ja lista tuotteista).
Luo Helposti-koodi Postin sivuilla: https://www.posti.fi/fi/henkil...
Valitse "Palauta lähetystunnukselle" ja syötä paketin lähetystunnus. Alkukirjaimet ovat JJFI aina isoilla kirjaimilla. Paina “Hae” ja saat koodin sekä palautusohjeen.
Jos haluat palauttaa Smartpost-automaattiin, varaa vielä lokero.
Syötä hakukenttään postinumero, ja paina "Hae".
Valitse sopiva Smartpost-automaatti ja syötä sähköpostiosoitteesi. Saat lokeron avauskoodin varaamaasi Smartpost-lokeroon sekä toimintaohjeet.
Kirjoita saamasi Helposti-koodi paketin päälle.
Jos palautat pakettiautomaattiin, noudata automaatin ohjeita.
Palauta Postin palvelupisteeseen
Vie palautuspaketti Postin palvelupisteelle. Muista laittaa mukaan tilauksen tiedot (tilausnumero, tilaajan nimi ja lista tuotteista). Kirjoita paketin päälle:
619708
Yalo OY / Nudge
Yrjönkatu 30
00100 Helsinki
Huomioithan, että olet vastuussa palautuspaketista, kunnes se saapuu Nudgelle. Ota palautuspaketin seurantakoodi tai kuitti talteen tai kuva siitä, jotta voit tarvittaessa todistaa lähettäneesi palautuspaketin. Mikäli palautuspaketti katoaa, käsittelemme palautuksen ainoastaan meille toimittamaasi paketin tositetta tai seurantakoodia vastaan.
3. Budbee-palautus
Mikäli Budbee toimitti tilauksesi, myös palautus onnistuu Budbeen kautta. Varaa palautuksen nouto Budbeen lähettämän linkin tai sovelluksen kautta. Et tarvitse palautustarraa Budbee-palautukseen. Kuljettaja tuo palautustarran mukanaan. Valitse sopiva noutoaika. Budbee hakee palautuksesi ja toimittaa sen takaisin meille. Vaihtoehtoisesti voit valita palautuksen Budbee Boxiin.