Voit palauttaa Nudge.fi -verkkokaupasta tilatut tuotteet 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Näin varmistamme, että pienen varastomme tuotteet saadaan pian uudelleen myyntiin ja seuraavalle tuotteeseen ihastuneelle asiakkaalle.

Käsittelethän tuotteita hellävaraisesti. Palautettavan vaatteen tulee olla täysin puhdas, pesemätön ja käyttämätön. Hinta- ja riippulappujen tulee olla paikoillaan. Tarkistamme tuotteiden kunnon ennen maksun palautusta.

Tuotteen vaihtaminen. Jos haluat vaihtaa tuotteen esimerkiksi toiseen kokoon, voit palauttaa väärän kokoisen tuotteen veloituksetta Nudgelle ja tehdä uuden tilauksen www.nudge.fi -verkkokaupassa. Näet saman tien haluamasi koon / tuotteen saatavuuden ja saat lähetyksen perille 2-7 päivässä. Käsittelemme palautuksen lähetyksen saavuttua takaisin meille ja hyvitämme tuotteen samalla maksutavalla jota käytit tilausta tehdessäsi. Vaihdon yhteydessä tilaukselle ei voi lisätä uusia tuotteita, vaan niistä on tehtävä uusi tilaus.

Palauttaminen on helppoa. Lue seuraavat ohjeet ja lähetä sähköpostilla returns@nudge.fi seuraavat tiedot: tilausnumero, palautettavat tuotteet ja yhteystietosi.

Palautuskulut

Palauttaminen on sinulle ilmaista. Ilmainen palautusoikeus koskee Suomen sisäisiä tilauksia. Teethän harkittuja ostoksia, jotta tuotteiden edestakaisesta lähetyksestä aiheutuva ympäristökuorma ja yritykselle jäävät kuljetuskustannukset olisivat mahdollisimman pienet.

Maksun palautus

Asiakaspalautukset kulkevat tavallista postia hitaammin, joten lähetyksen saapuminen takaisin meille voi kestää useita päiviä. Käsittelemme palautukset 7 arkipäivän kuluessa niiden saapumisesta meille. Huomioithan, että maksun palautumisessa voi olla viiveitä pankkiliikenteestä johtuen.

Kun palautus on käsitelty, saat maksunvälittäjältä Klarnalta päivitetyn laskun tai sähköposti-ilmoituksen rahojen palautuksesta.

Pakkausohje

Lähetettyäsi sähköpostitse tiedon palautuksesta pakkaa tuotteet huolellisesti samaan RePack-pakkaukseen, jossa vastaanotit tilauksesi. Käytä pussin sulkemiseen tilauksen mukana saapunutta palautustarraa.

Jos et saanut palautustarraa lähetyksen mukana, kirjoita lähetyksen päälle alla olevat tiedot ja toimi palautustapa 4. mukaan:

Asiakaspalautus 619708
Yalo Oy / Nudge
Yrjönkatu 30
00100 Helsinki

Palautustavat

1. Palautus Nudgen myymälään
Olemme avoinna ma-pe 11-19 ja la 11-18.
Osoite: Yrjönkatu 30,
00100 Helsinki (kts. sijainti kartalla).
Puh. 045 2300 525

2. Käytä lähetyksen mukana tullutta palautusosoitekorttia
Liimaa palautusosoitekortti paketin päälle ja jätä paketti mihin tahansa Postin palvelupisteeseen tai pakettiautomaattiin paketit ja palautukset -luukuun.

3. Palauta ohut ja kevyt lähetys jättämällä se kirjelaatikkoon
Jos palautettava lähetys on alle 3cm paksu ja painaa alle 2kg, voit jättää sen kirjelaatikkoon.

4. Palauta Helposti-koodilla mihin tahansa Postin automaattiin tai toimipisteeseen
Jos lähetyksen mukana ei tullut osoitekorttia palautusta varten, saat palautustunnuksen ja ohjeet Postin sivuilta syöttämällä pakettisi lähetystunnuksen. Alkukirjaimet ovat JJFI aina isoilla kirjaimilla. Paina “Hae” ja saat palautusohjeet.