päivitetty 07.03.23

Hyödynnä Nudgen noutoetu

Pakkaamme tuotteet valmiiksi ja ilmoitamme sähköpostitse, kun tuotteet ovat noudettavissa myymälästämme: Nudge - Yrjönkatu 30, Helsinki. 

Tilauksen noutaminen on aina ilmaista. 

Kaikkiin yli 100€ maksettuihin verkkokauppatilauksiin, jotka noudetaan Nudgesta, tulee automaattisesti mukaan 10€ noutoetu. Voit käyttää alennuksen seuraavan ostoksesi yhteydessä, kun ostosten loppusumma ylittää 40€.


Tältä sivulta löydät verkkokauppamme toimitusehdot sekä sivun lopusta linkit tietosuojaselosteisiin.

Verkkokauppa

Nudge (Yalo Oy y-tunnus 2229890-1 ) myy tuotteita täysi-ikäisille henkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Jos jotakin tilaamaasi tuotetta ei ole saatavilla, pidätämme oikeuden kaupan perumiseen. Huomioithan, että verkkokaupan ostoskori ei varaa tuotteita varastosta ennen kuin tilaus on maksettu.

HUOM!
Välttääksemme tuotteiden edestakaisia kuljetuksia ja niistä aiheutuvaa ympäristökuormaa sekä taloudellisia kustannuksia, toivomme että teet harkittuja ostoksia. Autamme ilolla oikean koon valitsemisessa. Suosittelemme vertaamaan meiltä saamiaisi vaatteiden mittoja jo sinulla olemassa olevaan vaatteeseen.

Toimitus

Toimitusaika

Tavallisesti tilauksen käsittely kestää 1–4 arkipäivää ja toimittaminen 2-4 päivää. Saat seurantanumerolla varustetun toimitusvahvistuksen, kun olemme käsitelleet tilauksesi. Tämän jälkeen lähetys siirtyy logistiikkakumppanillemme. Seurantanumeron avulla voit seurata toimituksen tilaa täältä (Posti). Poikkeustilanteissa, kuten kampanjat ja joulusesonki, käsittelyaika voi olla hieman pidempi. 

Nouto

Pakkaamme tuotteet valmiiksi ja ilmoitamme sähköpostitse, kun tuotteet ovat noudettavissa myymälästämme: Nudge - Yrjönkatu 30, Helsinki.  Nouto 0€.

Kaikkiin yli 100€ maksettuihin verkkokauppatilauksiin, jotka noudetaan Nudgesta, tulee automaattisesti mukaan 10€ noutoetu. Voit käyttää alennuksen seuraavan ostoksesi yhteydessä, kun ostosten loppusumma ylittää 40€.

Noudathan tuotteet viiden päivän (5) kuluessa tilauksen tekemisestä.


Käsittelymaksu

Perimme pakettitoimituksista tilauskohtaisen käsittelymaksun 5,90€ / tilaus. Maksu näkyy tilauksella eri toimitusvaihtojen Toimitus ja Toimitustapa -kohdissa. Postin Kotipaketin käsittelykulu on 9,30€.

Pakettitoimitukset
• Budbee Box -pakettiautomaatti

Budbee toimittaa tilauksesi valitsemaasi pakettiautomaattiin, josta voit noutaa sen PIN-koodilla  sinulle sopivana ajankohtana.

Pakettiautomaatteja on seuraavilla alueilla: Helsinki, Espoo, Vantaa, Kauniainen, Kerava, Järvenpää, Tampere, Ylöjärvi, Nokia, Lahti, Jyväskylä, Turku, Raisio, Oulun seutu, Lohja, Vihti, Salo, Hämeenlinna, Kuopio, Kouvola, Porvoo, Kirkkonummi, Inkoo, Karjaa. Syötettyäsi postinumeron verkkokaupan kassalla Budbee näkyy vain niille alueille, joille Budbee-kotitoimitus onnistuu.

Kun pakettisi on lähetetty varastoltamme, saat tekstiviestillä linkin seurantaan, jonka kautta voit räätälöidä toimitustasi ja täyttää toimitukseen liittyviä lisätietoja (esim. ovikoodi, soita ovikelloa tai koputa oveen).

Voit seurata pakettisi kulkua reaaliajassa lähempänä toimitusajankohtaa. Saat muistutusviestin n. 7 minuuttia ennen toimituksen saapumista.

• Budbee-kotiinkuljetus klo 17-22

Budbee toimittaa tilauksesi kotiin arki-iltaisin klo 17-22 välisenä aikana. 

Toimitustapa on saatavilla tietyillä postinumeroalueilla (Helsinki, Espoo, Vantaa, Kauniainen, Kerava, Järvenpää, Tuusula, Tampere, Ylöjärvi, Nokia, Pirkkala, Turku, Kaarina, Raisio, Lahti, Jyväskylä, Kuopio, Oulu ja Joensuu). Syötettyäsi postinumeron verkkokaupan kassalla Budbee näkyy vain niille alueille, joille Budbee-kotitoimitus onnistuu. 

Kun pakettisi on lähetetty varastoltamme, saat tekstiviestillä linkin seurantaan, jonka kautta voit räätälöidä toimitustasi ja täyttää toimitukseen liittyviä lisätietoja (esim. ovikoodi, soita ovikelloa tai koputa oveen). 

Voit seurata pakettisi kulkua reaaliajassa lähempänä toimitusajankohtaa. Saat muistutusviestin n. 7 minuuttia ennen toimituksen saapumista.

• Nouto Postin pakettiautomaatista 

Paketti toimitetaan valitsemaasi Postin pakettiautomaattiin muutaman arkipäivän kuluessa. 

Lähimmät pakettiautomaatit listataan kassalla ilmoittamasi toimitusosoitteen perusteella. 

Saat seurantanumerolla varustetun toimitusvahvistuksen, kun olemme käsitelleet tilauksesi. Tämän jälkeen lähetys siirtyy Postille. Seurantanumeron avulla voit seurata toimituksen tilaa täältä (Posti). 

Mikäli pakettiautomaatti on täynnä, lähetys toimitetaan lähimpään vapaaseen Postin noutopisteeseen. 

Vastaanottaja saa saapumisilmoituksen ja lokerokoodin sekä tekstiviestitse että OmaPosti-sovellukseen. 

Lähetys noudetaan automaatista syöttämällä koodi ilmoituksessa mainitun lokeron näppäimistöllä. Pakettia säilytetään automaatissa seitsemän (7) vuorokautta sen saapumisesta, minkä jälkeen se palautetaan lähettäjälle. 

 • Nouto Postista 

Postin postipaketti toimitetaan valitsemaasi Postin noutopisteeseen muutaman arkipäivän kuluessa.

Lähimmät noutopisteet listataan kassalla ilmoittamasi toimitusosoitteen perusteella. 

Saat seurantanumerolla varustetun toimitusvahvistuksen, kun olemme käsitelleet tilauksesi. Tämän jälkeen lähetys siirtyy Postille. Seurantanumeron avulla voit seurata toimituksen tilaa täältä (Posti). 

Kun lähetys on noudettavissa, Posti lähettää vastaanottajalle saapumisilmoituksen. Paketin saa noutopisteestä esittämällä henkilöllisyystodistuksen sekä saapumisilmoituksen tai lähetystunnuksen.

Pakettia säilytetään noutopisteessä seitsemän (7) vuorokautta sen saapumisesta, minkä jälkeen se palautetaan lähettäjälle. 

• Postin Kotipaketti 9,30€

Postin Kotipaketti toimitetaan kotiovellesi noin 1-3 arkipäivän kuluessa.

Saat seurantanumerolla varustetun toimitusvahvistuksen, kun olemme käsitelleet tilauksesi. Tämän jälkeen lähetys siirtyy Postille. Seurantanumeron avulla voit seurata toimituksen tilaa täältä (Posti).

Posti ottaa kahdesti yhteyttä tekstiviestitse, jotta lähetykselle voidaan sopia toimitusajankohta. Lähetykset toimitetaan arkipäivisin. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta, hänelle jätetään paperinen yhteydenottopyyntö. Jos vastaanottaja ei ole yhteydessä Postiin, lähetys palautetaan lähettäjälle 7 vuorokauden kuluttua. Suurimmissa kaupungeissa jakelu on mahdollinen klo 9-21 ja muilla alueilla klo 14 mennessä.

Pidätämme oikeuden lähettää tuotteet meille edullisimmalla toimitustavalla.

Nudge (/Yalo Oy) ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.

Maksaminen

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

Tietoa maksamisesta

Luottokorttimaksut 

Voit maksa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, Mastercard- ja Debit Mastercard -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, Mastercard SecureCode -todentamispalvelut. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.

Lasku- ja osamaksupalvelut 

Lasku- ja osamaksupalveluita Paytrailin kautta tarjoaa Jousto. Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Jousto-tuoteseloste (.pdf)
Lue lisää: jousto.com

Tuotteiden palautus


Voit palauttaa Nudge.fi -verkkokaupasta tilatut tuotteet 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

Käsittelethän tuotteita hellävaraisesti. Palautettavan vaatteen tulee olla täysin puhdas, pesemätön ja käyttämätön. Tarkistathan, että tuotteessa ei ole lemmikin karvoja tai hiuksia. Hinta- ja riippulappujen tulee olla paikoillaan. Sinetöidyissä tuotteissa sinetin tulee olla ehjä. Jos sinetti on avattu, tuotetta ei voi palauttaa eikä maksua hyvitetä. Tarkistamme tuotteiden kunnon ennen maksun palautusta.

Tuotteen vaihtaminen
Tee uusi tilaus www.nudge.fi -verkkokaupassa. Näet saman tien haluamasi koon / tuotteen saatavuuden ja saat lähetyksen perille 2-7 päivässä. Käsittelemme palautuksen lähetyksen saavuttua takaisin meille ja hyvitämme tuotteen samalla maksutavalla jota käytit tilausta tehdessäsi. Perimme palautuksista 5,90€ käsittelykulun. Palauttaessasi tuotteen tai kaikki tilauksella olevat tuotteet, saat rahasi takaisin käsittelymaksua lukuun ottamatta. Myymälään palautetuista tuotteista emme peri käsittelykulua.

Palautuskulu

Veloitamme palautuksista käsittelymaksun 5,9€ / tilaus. Postin Kotipaketin kohdalla käsittelykulu on 9,30€. Palauttaessasi tuotteen tai kaikki tilauksella olevat tuotteet, saat rahasi tilauskohtaista palautuksen käsittelymaksua lukuun ottamatta.

Suoritus palautetaan alkuperäiselle maksutavalle. Jos käytit maksamiseen lahjakorttia, palautamme arvon lahjakortille palautuksen käsittelyn yhteydessä.

Maksun palautus

Asiakaspalautukset kulkevat tavallista postia hitaammin, joten lähetyksen saapuminen takaisin meille voi kestää useita päiviä. Käsittelemme palautukset 7 arkipäivän kuluessa niiden saapumisesta meille. Huomioithan, että maksun palautumisessa voi olla viiveitä pankkiliikenteestä johtuen.

Kun palautus on käsitelty, saat maksunvälittäjältä Klarnalta päivitetyn laskun tai sähköposti-ilmoituksen rahojen palautuksesta.

Pakkausohje

Pakkaa tuotteet huolellisesti. Voit käyttää samaa pakkausta, jossa vastaanotit tilauksesi. Sulje pussi tarralla ja teipillä.

Liitä pakettiin mukaan tilauksen mukana saamasi palautuslomake tai kirjaa tiedot erilliselle paperille.
Palautuksen käsittelyyn tarvitsemme seuraavat tiedot:

- tilausnumero
- tilaajan nimi
- tiedot tuotteista, jotka olet palauttamassa (tuotenimi/nro, koko)
- palautuksen syyn kertominen auttaa meitä kehittämään verkkokaupan tuotekuvauksia ja kehittämään tuotevalikoimaa ja palvelua

Palautustavat

1. Palautus Nudgen myymälään
Olemme avoinna ma-pe 11-19 ja la 11-18.
Osoite: Yrjönkatu 30,
00100 Helsinki (kts. sijainti kartalla).
Puh. 045 2300 525

2. Palautus Postin kautta
Käytä lähetyksen mukana tullutta palautusosoitekorttia
Liimaa palautusosoitekortti paketin päälle ja jätä paketti mihin tahansa Postin palvelupisteeseen tai pakettiautomaattiin paketit ja palautukset -luukuun. Muista laittaa mukaan tilauksen tiedot (tilausnumero, tilaajan nimi ja lista tuotteista).

Käytä Postin Helposti-koodia
Luo paketille Helposti-koodi ja vie lähetys pakattuna mihin tahansa Postin automaattiin tai toimipisteesen. Muista laittaa mukaan tilauksen tiedot (tilausnumero, tilaajan nimi ja lista tuotteista).
Luo Helposti-koodi Postin sivuilla: https://www.posti.fi/fi/henkil...
Valitse "Palauta lähetystunnukselle" ja syötä paketin lähetystunnus. Alkukirjaimet ovat JJFI aina isoilla kirjaimilla. Paina “Hae” ja saat koodin sekä palautusohjeen.

Jos haluat palauttaa Smartpost-automaattiin, varaa vielä lokero. Syötä hakukenttään postinumero, ja paina "Hae". Valitse sopiva Smartpost-automaatti ja syötä sähköpostiosoitteesi. Saat lokeron avauskoodin varaamaasi Smartpost-lokeroon sekä toimintaohjeet. Kirjoita saamasi Helposti-koodi paketin päälle. Jos palautat pakettiautomaattiin, noudata automaatin ohjeita.

Palauta Postin palvelupisteeseen
Vie palautuspaketti Postin palvelupisteelle. Muista laittaa mukaan tilauksen tiedot (tilausnumero, tilaajan nimi ja lista tuotteista). Kirjoita paketin päälle:

619708
Yalo OY / Nudge
Yrjönkatu 30
00100 Helsinki

Huomioithan, että olet vastuussa palautuspaketista, kunnes se saapuu Nudgelle. Ota palautuspaketin seurantakoodi tai kuitti talteen tai kuva siitä, jotta voit tarvittaessa todistaa lähettäneesi palautuspaketin. Mikäli palautuspaketti katoaa, käsittelemme palautuksen ainoastaan meille toimittamaasi paketin tositetta tai seurantakoodia vastaan.


3. Budbee-palautus

Mikäli Budbee toimitti tilauksesi, myös palautus onnistuu Budbeen kautta. Varaa palautuksen nouto Budbeen lähettämän linkin tai sovelluksen kautta. Et tarvitse palautustarraa Budbee-palautukseen. Kuljettaja tuo palautustarran mukanaan. Valitse sopiva noutoaika. Budbee hakee palautuksesi ja toimittaa sen takaisin meille. Vaihtoehtoisesti voit valita palautuksen Budbee Boxiin.

Etukoodit ja niiden käyttäminen

Etukoodeja saatetaan jakaa markkinointikampanjoiden yhteydessä.

Etukoodeja ei ole mahdollista ostaa. Etukoodit ovat voimassa vain ennalta määritetyn, rajoitetun ajan. Etukoodin voi käyttää ainoastaan kerran tilauksen tekemisen yhteydessä. Etukoodi on käytettävä sen voimassaoloaikana.

Jotkin tuotemerkit saatetaan sulkea etukoodikampanjan ulkopuolelle. Etukoodeilla ei voi ostaa lahjakortteja. Huomaathan, että etukoodin käyttäminen saattaa edellyttää tilaukselta tiettyä vähimmäisarvoa.

Etukoodia ei voi vaihtaa rahaksi, eikä etukoodin arvolle kerry korkoa. Etukoodin arvoa ei hyvitetä, vaikka osa tai kaikki tilatuista tuotteista palautettaisiin.

Etukoodin voi lunastaa ainoastaan tilauksen tekemisen yhteydessä ennen tilauksen lähettämistä. Etukoodeja ei ole mahdollista käyttää tilauksen tekemisen jälkeen.

Etukoodia ei voi siirtää toiselle henkilölle. Etukoodeja ei voi yhdistää, ellei toisin ole erikseen mainittu. 

Mikäli olet käyttänyt etukoodin tilauksesi yhteydessä ja peruutat tilauksesi tai palautat tuotteita niin, että tilauksen kokonaisarvo peruutuksen tai palautuksen jälkeen on käyttämäsi etukoodin arvoa vähäisempi, varaamme oikeuden periä pitämistäsi tuotteista niiden alkuperäisen hinnan. 

Lahjakortit ja niiden käyttäminen 

Mikäli lahjakortti ei kata tilattujen tuotteiden hintaa kokonaisuudessaan, on tilauksen ja lahjakortin arvon erotus mahdollista maksaa jollain hyväksymistämme maksutavoista. 

Lahjakortin voi lunastaa ja sen arvon käyttää ainoastaan tilauksen tekemisen yhteydessä ennen tilauksen lähettämistä. Lahjakorttia ei voi vaihtaa rahaksi, eikä lahjakortin arvolle kerry korkoa. Voit lunastaa lahjakortteja ja käyttää niitä osoitteessa www.nudge.fi.

Riitojen ratkaisu

Tätä sopimusta koskevat erimielisyydet, joita ei voida neuvottelemalla sopia, ratkaistaan Helsingin käräjäoikeudessa Suomen lainsäädännön mukaan.