Tiesithän että Nudge verkkokaupassa sinulla on 14 vuorokauden ilmainen ja helppo palautusoikeus? Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön ja myyntikuntoinen. Palautusoikeus ei koske hygieniatuotteita (alusvaatteet, uima-asut, sukat, sukkahousut ja läpimenevät korvakorut). Lappujen tulee olla paikoillaan ja kosmetiikkatuotteiden sinettien tulee olla ehjät.

Jos haluat vaihtaa tuotteen esimerkiksi toiseen kokoon, voit palauttaa väärän kokoisen tuotteen ilmaiseksi Nudgelle ja tehdä uuden tilauksen www.nudge.fi -verkkokaupassa. Näet saman tien haluamasi koon / tuotteen saatavuuden ja saat lähetyksen perille 2-7 päivässä. Käsittelemme palautuksen lähetyksen saavuttua takaisin meille ja hyvitämme tuotteen samalla maksutavalla jota käytit tilausta tehdessäsi.

Verkkokaupasta ostetun tuotteen palautus onnistuu näin helposti:

1. Palautus Nudge -liikkeeseen: 

Toimita tuote Nudge -liikkeeseen, Yrjönkatu 30, 00100 Helsinki. Nudge on avoinna ma-pe 11-19 ja la 11-18. Kun palautat tuotteen Nudge-liikkeeseen, täytä oheinen asiakaspalautus-lomake. Palautamme maksun tilillesi samalla maksutavalla jota käytit tilausta tehdessäsi.

2. Palautus Postin toimipisteeseen 

Pakkaa tuote samaan pakettiin jossa se on sinulle saapunut ja lähetä meille pieni viesti palautuksesta.

Kirjoita pussiin mukaan asiakaspalautustiedot:

  • nimesi
  • osoite, sähköposti ja puh nro
  • palautuksen syyn niin voimme kehittää palveluamme paremmaksi

Täytä ja tulosta valmis asiakaspalautus-lomake (pdf)

Sulje pussi ja kirjoita päälle: 
Asiakaspalautus 619708 Yalo Oy c/o Nudge, Yrjönkatu 30 00100 Helsinki 

3. Palautus SmartPOST-automaattiin 

Pakkaa tuote samaan tai vastaavaan pussiin jossa se on sinulle saapunut ja lähetä meille pieni viesti palautuksesta: hello(at)nudge.fi.
Mene automaatille ja valitse PALAUTUS. Syötä sama koodi, jolla hait paketin. Jos koodi on kadonnut, ota yhteyttä postin SmartPOST-asiakaspalveluun. Laita paketti avautuvaan luukkuun ja sulje ovi.

4. Rahan palautus 

Maksamme palautuksen samalla maksutavalla takaisin kuin mitä käytit maksaessasi verkkokaupassa. Asiakaspalautukset kulkevat postin käsittelyssä yleensä kauemmin kuin tavallinen 1. luokan posti. Saamme paketin yleensä 5-14 päivän aikana. Maksamme palautuksen 14 päivän kuluessa siitä kun paketti on saapunut meille. Otathan yhteyttä, jos palautus ei näy tililläsi tässä ajassa. Jos olet maksanut Paypalilla, niin teemme hyvityksen Paypal-tilillesi.